I made this widget at MyFlashFetish.com.

Pengikut

. nak keluar hari ni ..

salam ..
hari ni aku nak keluar pergi jalan2 ..
al maklum lah . esokkan nak buat befday
party family aku ..
so hari ni kena cari barang2 yang di perlukan ..
(hha! bedekah betul ayat aku)


mama kata hari ni nak gunting
rambut adik aku .. pada masa yang sama
aku nak colour rambut ..

hari ni ke minggu depan ?
hish pening2 ..

sebelum nak keluar kena kemas rumah dulu ..
kalau tak nanti ayah marah pulak ..
penatlah macam ni ..
:face60:
sekarang ni pun belum start kemas rumah
kejap lagi lah baru kemas ..
lagi pun baru bangun tidur ni ..
mandi pun belum lagi ..
(hish busuknya kau pika)
hha !

mama suruh jemput member2
tapi aku belum jemput lagi ..
adoh macam mana ni ..
um senang cerita mesej jelah dia orang ..
eh kejap2 nak tengok kredit dulu
cukup ke tak ..

adoh tak cukup pula ..
nak top up duit tak ada ..
hha ! nak minta mama lah ..
gaji yang kemas rumah hari tu pun belum dapat ..
*(buat kerja tak ikhlas)*
teruk betul aku ni ..
hish2 ..

oklah nak kemas rumah
lepas tu nak mandi ..
dah busuk sangat aku ni ..
hha !

bye ! kalau ada masa
aku sambung lagi cerita ni ..

SEKIAN .. TATA

Kalau Sukee Follow Laa Ukeyh

Tiada ulasan: